Ostatnie wiadomości

Strony: 1 ... 8 9 [10]
91
Płatnik 10, 9 / błąd - określono nieprawidłowy typ dostawcy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Roman123 dnia 15 Kwiecień 2020, 18:16:19 »
Przy próbie użycia podpisu w płatniku pojawia się błąd "określono nieprawidłowy typ dostawcy".
92
Płatnik 10, 9 / Odp: BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bozka2020 dnia 15 Kwiecień 2020, 17:10:05 »
Są niekatualne sterowniki od czytnika. Kto jest wystawcą podpisu kwalifikowanego?
Czytnik był dziś instalowany ze strony, więc prawdopodobnie jest aktualny
93
Płatnik 10, 9 / Odp: BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bozka2020 dnia 15 Kwiecień 2020, 14:39:59 »
CERTUM
94
Płatnik 10, 9 / Odp: BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Kwiecień 2020, 14:27:19 »
Są niekatualne sterowniki od czytnika. Kto jest wystawcą podpisu kwalifikowanego?
95
Płatnik 10, 9 / Odp: BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bozka2020 dnia 15 Kwiecień 2020, 14:00:14 »
96
Płatnik 10, 9 / Odp: BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bozka2020 dnia 15 Kwiecień 2020, 13:58:18 »
TAK PO WPISANIU PINU
97
Płatnik 10, 9 / Odp: BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Kwiecień 2020, 13:10:53 »
W którym momencie ten komunikat się pojawia? Po wpisaniu PINu?
98
Płatnik 10, 9 / BŁĄD WEWNĘTRZNY przy ściąganiu danych z ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bozka2020 dnia 15 Kwiecień 2020, 12:54:46 »
Witam,
proszę o poradę co zrobić, gdy przy aktualizacji danych w rejestrze płatnika pojawia się komunikat  BLĄD WEWNĘTRZNY. Przenosiliśmy program płatnik na inny komputer, ponieważ Vista blokowała. Certyfikaty działają OK. Proszę o podpowiedź co może być przyczyną?
99
Płatnik 10, 9 / Odp: Błąd aktualizacji danych płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 14 Kwiecień 2020, 14:33:57 »
Internet Explorer->Opcje internetowe->Zaawansowane->Użyj szyforwania TLS 1.2 (zaznaczyc)
100
Płatnik 10, 9 / Błąd aktualizacji danych płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bozka2020 dnia 14 Kwiecień 2020, 11:08:39 »
Witam,
bardzo proszę o poradę jak rozwiązać problem. Przy wysyłce dokumentów rozliczeniowych pojawia mi się taki komunikat  z błędem aktualizacji danych płatnika ( komunikat w załączniku). Co zrobić ?
Strony: 1 ... 8 9 [10]