Ostatnie wiadomości

Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10
21
Płatnik 10, 9 / Wartość nie może być zerowa. Nazwa parametru STR
« Ostatnia wiadomość wysłana przez ibss dnia 30 Czerwiec 2020, 09:03:00 »
Witam,

Ksiegowa przy próbie wysłania danych do ZUS-u dostaje taki komunikat jak w temacie: "Wartość nie może być zerowa. Nazwa parametru STR".
Znalazłem na sieci podobny problem, zasugerowali, żeby zmienić wersję dotnet na 4.8 to zrobiłem i przeinstalowałem płatnika, ale nadal problem występuje.
Spotkał się ktoś z takim problemem, przypadkiem? Co to jest w ogóle za parmetr "STR".

22
Płatnik 10, 9 / Odp: aktualizacja płatnika do metryki 200 błędy krytyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez aska179 dnia 30 Czerwiec 2020, 08:58:01 »
u mnie również ten sam błąd...
23
Płatnik 10, 9 / Odp: aktualizacja płatnika do metryki 200 błędy krytyczne
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mk dnia 30 Czerwiec 2020, 08:46:37 »
U mnie też ten błąd, z tego powodu się zarejestrowałem na tym forum (dzień dobry  :D )

Nie wiem, z czego wynika błąd - mamy płatnika na dwóch komputerach, na kliencie pojawiały się błędy, na serwerze, o dziwo, błędów przy weryfikacji nie było.

Dzisiaj jeszcze będziemy generować nowe dokumenty do weryfikacji to potwierdzę, czy błąd jest wyrzucany tylko na tym jednym stanowisku - jeśli tak, to chyba ponowna instalacja klienta pomoże.
24
Płatnik 10, 9 / Odp: błąd po aktualizacji Płatnika w związku z wdrożeniem oprogramowania 26 czerwca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Medvedik dnia 29 Czerwiec 2020, 19:35:49 »
A spróbuj uruchomić program z pliku p2start.exe. Powinna uruchomić się aktualizacja. Jak nie pomoże  to niestety kontakt z ZUS i odczekać swoje w kolejce.
25
Płatnik 10, 9 / Odp: *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Medvedik dnia 29 Czerwiec 2020, 19:35:32 »
A spróbuj uruchomić program z pliku p2start.exe. Powinna uruchomić się aktualizacja. Jak nie pomoże  to niestety kontakt z ZUS i odczekać swoje w kolejce.
26
Płatnik 10, 9 / *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 29 Czerwiec 2020, 13:54:04 »
Przy błędach po aktualizacji programu proszę ustawić w kluczach rejestru:

32bit:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry]
64bit:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Parametry]

wartośc wpisu:
"DataPobraniaPakiety"=""

i dokonać ponownie uruchomienia programu
27
Płatnik 10, 9 / Odp: błąd po aktualizacji Płatnika w związku z wdrożeniem oprogramowania 26 czerwca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 29 Czerwiec 2020, 13:42:17 »
28
Płatnik 10, 9 / Odp: błąd po aktualizacji Płatnika w związku z wdrożeniem oprogramowania 26 czerwca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nemesis0608 dnia 29 Czerwiec 2020, 13:41:37 »
Dziękuje za pomoc, w takim razie skopiuje bazę danych i odinstaluje program.
29
Płatnik 10, 9 / Odp: błąd po aktualizacji Płatnika w związku z wdrożeniem oprogramowania 26 czerwca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 29 Czerwiec 2020, 13:38:03 »
A użytkownik w Płatniku tęż był Administrator?

Teraz już nie pozostaje nic innego jak odinstalowanie płatnika i ponowna instalacja (najszybszy sposób)
30
Płatnik 10, 9 / Odp: błąd po aktualizacji Płatnika w związku z wdrożeniem oprogramowania 26 czerwca
« Ostatnia wiadomość wysłana przez nemesis0608 dnia 29 Czerwiec 2020, 13:34:46 »
nie było błędu, jak zwykle pobierało dane tylko dłużej niż zwykle, a teraz przy próbie zalogowania ciągle wyskakuje mi ten komunikat
Strony: 1 2 [3] 4 5 ... 10