Ostatnie wiadomości

Strony: 1 [2] 3 4 ... 10
11
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mgops_orneta dnia 28 Wrzesień 2020, 08:25:12 »
Niestety ten sam problem ,mam nadzieje że w kwestii rozwiązania ktoś da jakieś wytyczne ;) Pozdrawiam
12
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Lidzia dnia 27 Wrzesień 2020, 16:23:19 »
Ten sam problem. Pozdrawiam.
13
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Irenka dnia 27 Wrzesień 2020, 09:45:06 »
Niestety to samo błąd oświadczenie . Zapewne jest to błąd programu Płatnik coś zawalili lecz nie ma oficjalnego komunikatu (weekend) . Wysłałam zawiadomienie przez COT , chyba musimy czekać do poniedziałku na jakieś odpowiedzi
14
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xbmc dnia 26 Wrzesień 2020, 15:59:16 »
Metryka jest aktualna 206.
rzygotowywanie danych w ZUS...
   -------------------------------

Wystąpił błąd podczas aktualizacji danych płatnika.

Wystąpił problem podczas przygotowania lub wysyłki oświadczenia. Błąd: Błędne oświadczenie.


   ---------------------------------
   Pobieranie statusów dokumentów...
   ---------------------------------

Nie znaleziono żadnych przesyłek do pobrania statusów dokumentów.
15
Płatnik 10, 9 / Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez xbmc dnia 26 Wrzesień 2020, 15:50:19 »
Witam.
Przy próbie wysyłki zestawu, gdy podpisuje certyfikatem oświadczenie, wyskakuje mi błąd "błędne oświadczenie"
16
Płatnik 10, 9 / Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez login201 dnia 24 Wrzesień 2020, 13:34:21 »
Usunięcie klucza pomogło.
Super dziękuje
17
Płatnik 10, 9 / Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 24 Wrzesień 2020, 11:21:01 »
Trzeba usunąc z rejestru klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfZestaw
lub zmienić jego wartości parametrów Height, Left, Top, Width

18
Płatnik 10, 9 / Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez login201 dnia 24 Wrzesień 2020, 10:40:15 »
Witam,

Mam dokładnie ten sam problem.
Czy ktoś wie w czym problem i jak to naprawić?

Pozdrawiam
19
Płatnik 10, 9 / Odp: Korekta zestawy wysłanego 2 dni temu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Rega dnia 17 Wrzesień 2020, 09:04:13 »
dziękuję :P
20
Płatnik 10, 9 / Odp: Korekta zestawy wysłanego 2 dni temu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 17 Wrzesień 2020, 08:27:02 »
Jeżeli korekty nie zrobi się w tym samym dniu - trzeba czekać na replikę. Bez niej nie ma szans zrobienia korekty. Replika pojawia się z reguły w poniedziałek za dwa tygodnie po wysyłce.
Strony: 1 [2] 3 4 ... 10