Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Płatnik 10, 9 / Odp: Błąd podczas parsowania KEDU
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia Dzisiaj o 14:59:59 »
To nie problem płatnika tylko danych zawartych w pliku kedu importowanym do Płatnika.
W pliku w składkach/podstawach wykazano ujemne kwoty, które nie są dopuszczalen dla deklaracji rozliczeniowych
2
Płatnik 10, 9 / Błąd podczas parsowania KEDU
« Ostatnia wiadomość wysłana przez karolesiu dnia Dzisiaj o 13:24:08 »
Witam

W piątek 30 lipca po uruchomieniu Płatnika wyświetlił się komunikat o aktualizacji. Została pobrana i zaktualizowana. Również baza danych do nowej wersji.

Wersja: 10.02.002, metryka 222

Przy próbie importu deklaracji i raportów za VII 2021 z Płac Vulcana występuje błąd:

Wystąpił błąd krytyczny podczas wykonywania pracy kreatora.
Wystąpił błąd podczas parsowania KEDU
Element '-111,58' narusza ograniczenie pattern elementu '\d{1,6}\d{2}'.
Analiza składni elementu
'{http://www.zus.pl/2021/KEDU_5_3}p1' o wartości '-111,58' nie powiodła się.
Kod błędu: -2147467259
Numer linii: 1
Numer kolumny: 50415
Publicid:
System file:///C:Users/Dell/Downloads/lipiec2021.xml
Kod błędu: -2147467259
Element '-111,58' narusza ograniczenie pattern elementu '\d{1,6}\d{2}'.
Analiza składni elementu
'{http://www.zus.pl/2021/KEDU_5_3}p1' o wartości '-111,58' nie powiodła się.
Kod błędu: -2147467259
Numer linii: 1
Numer kolumny: 50415
Publicid:
System file:///C:Users/Dell/Downloads/lipiec2021.xml

Pomocy :(
3
Płatnik 10, 9 / Odp: hasło do bazy danych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez adam102 dnia 27 Lipiec 2021, 12:47:26 »
Witam, receptą jest program koala ratownik 2.0 w którym należy ustawić wersję programu (bez A). Używam tego dłuższy czas i działa. Również w 9.

Właśnie weszła 4-ta wersja Koala Ratownika, która pokaże historię haseł administratora.
Niebawem wyjdzie wersja odzyskująca płatnika hasła z plików .mdb.
4
Zagadnienia techniczne / Odp: Migracja bazy danych SQL-SQL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sing dnia 15 Lipiec 2021, 18:06:22 »
Płatnikiem się tego nie robi.  Metoda backup/restore to prawidłowa ścieżka działania

Pięknie dziękuję   :D
5
Zagadnienia techniczne / Odp: Migracja bazy danych SQL-SQL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 15 Lipiec 2021, 17:20:31 »
Płatnikiem się tego nie robi.  Metoda backup/restore to prawidłowa ścieżka działania
6
Zagadnienia techniczne / Migracja bazy danych SQL-SQL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez sing dnia 15 Lipiec 2021, 17:04:52 »
Szanowni Państwo,
Dzisiaj przyszło mi się zmierzyć z migracją bazy danych z lokalnego serwera SQL zainstalowanego na komputerze razem z Płatnikiem na serwer sieciowy. 4 godziny walczyłem z problemem co się pokazywał błąd i udało mi się rozwiązać, 4 razy! Za 5 się poddałem... Teraz moje pytanie jest takie: Czy można pominąć proces migracji z poziomu płatnika i po prostu zrobić kopię zapasową bazy przez program Microsoft SQL Server Management Studio i przywrócić dane z kopii do serwera sieciowego? Chodzi mi o to czy utracą się jakieś dane płatników i firm. Na konfiguracji samego programu zbytnio mi nie zależy najważniejsze są same dane. Dla niektórych wyda się to głupie pytanie ale z programem Płatnik mam małe doświadczenie.
7
Płatnik 10, 9 / Odp: błąd przy korekcie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 14 Lipiec 2021, 13:31:38 »
Nie masz pobranej repliki - na dzień dzisiejszy raczej jej jeszcze nie pobierzesz z ZUS. Ale spróbuj wykonując aktualizację danych

Musi pojawić się deklaracja w Informacje z ZUS -> Komplety rozliczeniowe
8
FAQ - najczęściej zadawane pytania / Jak scalić kartoteki ubezpieczonego przy IPP
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 14 Lipiec 2021, 13:30:38 »
Często zachodzi potrzeba scalenia kartotek ubezpieczonego z powodu ich zdublowania w kartotece ubezpieczoncyh.
Problemem staje się to w sytuacji gdy płatnik przypięty jest do IPP (czyli w zasadzie już wszyscy).
Pomimo dostępnej takiej funkcji w Płatniku nie za każdym razem ona 'działa' :)

Aby dokonać połaczenia kartotek należy wykonać 3 kroki:
1. F8->CTRL+O->Tak->Narzędzia->Anuluj potwierdzenie danych w ZUS->Zapisz i zamknij
2. Narzędzia->Łącz kartoteki uezpieczonego->Tak->Dalej->Dalej->Dodaj->Wskazać obie kartoteki tego ubezpieczonego->OK->Oznaczyć pod którą pozycją mają się utworzyć->Dalej->Zakończ
3. Administracja->Aktualizuj komponenty i dane płatnika

I to wszystko :)
9
Płatnik 10, 9 / błąd przy korekcie
« Ostatnia wiadomość wysłana przez audytorkomp dnia 14 Lipiec 2021, 09:11:12 »
06.07.2021 wysłałem deklaracje z numerem 01 06-2021 i zaktualizowałem dane, żeby status dla 01 06-2021 był przetworzony, dziś próbowałem zrobić korektę z numerem 02 06-2021; dokumenty zredagowałem, natomiast przy weryfikacji program zgłasza błąd: brak kompletu rozliczeniowego z ZUS za podany okres
10
Płatnik 10, 9 / Odp: Wystąpił błąd podczas pobierania potwierdzenia!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Anyth dnia 13 Lipiec 2021, 12:41:04 »
Zainstalowała i niestety niestety nadal pojawia się błąd  parametru wejściowego.
Strony: [1] 2 3 ... 10