Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
ePłatnik / Odp: Pełnomocnictwa w PUE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eleks dnia 10 Lipiec 2020, 10:25:22 »
Hejka.
Co do 1 i 2 - musisz wypełnić druk PEL-O i tam jest opcja (bodajże pierwsza), że występujesz w swoim imieniu, jako pełnomocnik, któremu udzielono takiego pełnomocnictwa. Nie powiem Ci jednak, czy trzeba to wysyłać papierowo, czy da się to jakoś ogarnąć przez PUE.
2
Zagadnienia techniczne / Odp: odtwarzanie bazy sql
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafik dnia 10 Lipiec 2020, 08:32:13 »
ok już sobie poradziłem przy pomocy ms sql management studio
3
Zagadnienia techniczne / odtwarzanie bazy sql
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rafik dnia 10 Lipiec 2020, 07:52:06 »
Cześć,

Czy ktoś mógłby mi pomóc?
Dostałem bazę kilku płatników, w formie pliku bak. Chcę dołączyć ją do swojej bazy.
W jaki sposób mogę otworzyć ten plik?
używam z wiersza poleceń tej komendy (znalezionej na forum)
>sqlcmd -E -S SERVER\PLATNIK -Q "RESTORE DATABASE MKS FROM DISK = 'E:\KOPIE\PLATNIK\MKS.bak'"
i dostaje taką odpowiedź:
Msg 3634, Level 16, State 1, Server MKSSERVER\PLATNIK, Line 1
The operating system returned the error '5(Access is denied.)' while attempting 'RestoreContainer::ValidateTargetForCreation' on 'C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL13.PLATNIKZUS\MSSQL\DATA\MKS.mdf'.
Msg 3156, Level 16, State 5, Server MKSSERVER\PLATNIK, Line 1
File 'MKS' cannot be restored to 'C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL13.PLATNIKZUS\MSSQL\DATA\MKS.mdf'. Use WITH MOVE to identify a valid location for the file.
Msg 3634, Level 16, State 1, Server MKSSERVER\PLATNIK, Line 1
The operating system returned the error '5(Access is denied.)' while attempting 'RestoreContainer::ValidateTargetForCreation' on 'C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL13.PLATNIKZUS\MSSQL\DATA\MKS_log.ldf'.
Msg 3156, Level 16, State 5, Server MKSSERVER\PLATNIK, Line 1
File 'MKS_log' cannot be restored to 'C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL13.PLATNIKZUS\MSSQL\DATA\MKS_log.ldf'. Use WITH MOVE to identify a valid location for the file.
Msg 3119, Level 16, State 1, Server MKSSERVER\PLATNIK, Line 1
Problems were identified while planning for the RESTORE statement. Previous messages provide details.
Msg 3013, Level 16, State 1, Server MKSSERVER\PLATNIK, Line 1
RESTORE DATABASE is terminating abnormally.

Dodam, że wcześniej pojawił się jeszcze inny problem. Moja baza jest nazwana mssql14, a ta którą dołączam mssql13 (taki komunikat). Utworzenie katalogu "pomogło" o tyle, że teraz jest błąd jak wyżej. Nie jestem pewny czy jeśli go przeskoczę to w ogóle będę mógł się dostać do bazy.

Proszę o pomoc.

pozdrawiam,
Rafał
4
ePłatnik / Pełnomocnictwa w PUE
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lgorek dnia 09 Lipiec 2020, 13:13:13 »
Witam,
Mam 3 pytania co do pełnomocnictwa w PUE:

1. Czy możemy jako pełnomocnik, wymówić pełnomocnictwa na PUE, chodzi mi tutaj o sytuację, że jest płatnik, który już nie prowadzi firmy, a my nie ma z nim kontaktu a w naszym PUE widnieje jako płatnik.
2. Jeżeli powyżej nie ma takiej możliwość czy jest możliwość ukrycia lub zaznaczenia aktywnych płatników tak aby nie widać było starych.
3. Czy jest taka możliwość aby posegregować naszych płatników wg nazwiska a nie nazwy skróconej ?
5
Płatnik 10, 9 / Import danych z bazy archiwum 10.01 do 10.02
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mariusz1602 dnia 06 Lipiec 2020, 20:29:03 »
Witajcie.
Klient dostał dziś:
bazę SQL archiwum płatnika wykonaną pod kontrolą Płatnika 10.01.001 oraz pliki XML (KEDU) z ZUSu również pod wersję 10.01.001.
Przez to, że to trwało dopiero dziś mamy kopię a w między czasie 26.06 udostępniona została wersja Płatnika 10.02.002.

Podczas importu z archiwum mam błąd:załącznik 1.png
podczas importu KEDU mam błąd: załącznik 2.png

Nie ma możliwości uzyskania kopii podmiotu z wersji 10.02.002.
Myślałem aby pobrać starego płatnika 10.01.001, zainstalować na boku na innym pc oraz sql zgodnego z tym na serwerze. zaimportować do pustego płatnika, podnieść wersję płatnika, wyeksportować i wtedy zaimportować już do docelowej bazy danych. tylko nie mogę nigdzie znależć wersji 10.01.001

Macie pomysł jak to zaimportować? Dzięki z góry za podpowiedzi.
Mariusz
6
Płatnik 10, 9 / Odp: *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lgorek dnia 01 Lipiec 2020, 19:22:59 »
Jak wszystkich mamy w programie kadrowym to tak. Jednak w moim przypadku mam 90% jednoosobowe działalności gdzie nie wrzucam ich do programu kadrowego a deklaracje robię przy wykorzystaniu Płatnik Manager. No nic czekamy aż Pan Darek wprowadzi aktualizację do programu aby cieszyć się dalej sprawniejszą pracą. Dzisiaj ręcznie zrobiłem prawie wszystkie ręcznie dokumenty na podstawie maja, a resztę z programu kadrowego. Trochę to zeszło ale zweryfikowało i wysłało poprawnie wszystkie zestawy.
7
Płatnik 10, 9 / Odp: *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eleks dnia 01 Lipiec 2020, 14:26:59 »
Jeśli chodzi o programy płacowe - zwracajcie się do wydawców oprogramowania, by wypuścili nowe wersje, które aktualizuję Kedu do wersji 5.2. Import ze starych programów z wersją Kedu 5.0 wywala błędy albo wpisuje wartości 'z kosmosu'. Jeśli chodzi o mnie, to wczorajsza aktualizacja przebiegła tak:
- Płatnik zasygnalizował, że musi pobrać nową wersję -> Zgoda. Program pomielił, pościągał pare rzeczy, uaktualnił - extra.
- Płatnik  po uruchomieniu zasygnalizował, że baza danych nie jest zgodna z aktualną wersją programu. No tak, w sumie racja, bo nie aktualizowałem program z poziomu administratora bazy tylko użytkownika. Ciach, przeskoczenie na admina, automatyczna konwersja bazy, spowrotem na użytkownika - program pięknie działa.
- po uruchomieniu aktualizacja komponentów i składników programu pobrała mi dodatkowo jakiś nawet niemały pliczek i wyrzuciła monit i konieczność zrestartowania Płatnika. Restart. Działa idealnie.
Aktualizacja dokonana wczoraj około godz. 11:00. System Windows 10. Generalnie przy odpowiednim zainstalowaniu (prawa admina, folder bez polskich liter itp.) rzadko kiedy są jakieś proglemy przy aktualizacji. Może mam po prostu trochę szczęścia.
8
Płatnik 10, 9 / Odp: *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lgorek dnia 01 Lipiec 2020, 14:11:45 »
9
Płatnik 10, 9 / Odp: *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez lgorek dnia 01 Lipiec 2020, 13:36:32 »
właśnie  tak przed chwilą zrobiłam,  ale ponownie błąd krytyczny jak powyżej napisałam

Robię teraz ręcznie druki tj na podstawie poprzedniego miesiąca jak się nic nie zmieniło, w 99% przechodzi. Najlepsze że jest płatnik ma pracownika i daje aby przeliczył RCA a ten wywala błąd krytyczny że jest niewłaściwy kod ubezpieczenia. Wyeksportowałem z programu kadrowego te same dane i okazało się że błędu nie ma normalnie cuda. Wg mnie jest tam coś mocno skopane w obecnej aktualizacji. 
10
Płatnik 10, 9 / Odp: *** BŁĘDY PO AKTUALIZACJI - 29.06.2020
« Ostatnia wiadomość wysłana przez zaza3 dnia 01 Lipiec 2020, 13:31:49 »
właśnie  tak przed chwilą zrobiłam,  ale ponownie błąd krytyczny jak powyżej napisałam
Strony: [1] 2 3 ... 10