Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez izaps dnia 28 Wrzesień 2020, 14:20:05 »
U mnie tez już przeszło.
2
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Arek_75 dnia 28 Wrzesień 2020, 12:44:04 »
Witam.
Mi już Płatnik działa.
Tak dla informacji jak by się komuś mocno śpieszyło. ;D
3
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Irenka dnia 28 Wrzesień 2020, 12:29:16 »
Dzień dobry,

w związku z wdrożeniem nowej metryki 206 występują ograniczenia w poprawnym
funkcjonowaniu programu Płatnik.Problem jest nam znany. Służby IT ZUS pracują
nad przywróceniem pełnej dostępności wszystkich funkcji. Za utrudnienia
przepraszamy.

Dziękuję za kontakt z nami,

w razie pytań zapraszam ponownie,
4
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez izaps dnia 28 Wrzesień 2020, 12:02:35 »
Treść maila z ZUS

Dzień dobry,

informuję, że w dniu dzisiejszym podczas pobierania aktualizacji danych płatnika dla metryki 206, wyświetla się komunikat "Błędne oświadczenie".
Problem zgłoszono do wykonawcy.
Trwa diagnoza problemu.
Planowany koniec zmiany dostępności: 28/09/2020 15:00:00
5
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BestiaPL dnia 28 Wrzesień 2020, 11:50:40 »
Także wpis z forum Gofin:
Cytuj
Z informacji uzyskanych na infolinii wynika że po 15 powinna wrócić możliwość wysyłania dokumentów. Pracują nad rozwiązaniem problemu
6
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sfor dnia 28 Wrzesień 2020, 11:38:41 »
Na https://forum.gofin.pl/dzialy-forum/zus jest kilka wątków opisujących ten problem. Jest też komentarz kogoś komu udało się dodzwonić do infolinii ZUS:
"Ja o 7.00 dzwoniłam do ZUS i kobitka "przeorała" mnie po całym płatniku, kazała różne rzeczy dziwne robić i na koniec i tak nic nie wynikło. Czyli wychodzi, że to po stronie ZUS." (https://forum.gofin.pl/1311856/wysylka-w-pllatniku)

Nie udało mi się też znaleźć żadnego komentarza wskazującego na to, że komuś to działa.
7
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Irenka dnia 28 Wrzesień 2020, 11:37:15 »
Molestować ZUS żeby naprawili , ale i tak już infolinie zajęte a na powiadomienie COT wysłane w sobotę żadnej odpowiedzi . Najlepsze to ,że ktoś dzwonił dzisiaj po 7.00 i w ZUS stwierdzili że u nich wszytko OK  nie widzą problemu .
8
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez izaps dnia 28 Wrzesień 2020, 11:16:14 »
Mam podobnie - na etapie aktualizacji danych płatnika po wpisaniu PINU pojawia się komunikat o błędnym oświadczeniu. Ma ktoś jakiś pomysł co z tym zrobić ? 
pozdrawiam
9
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Irenka dnia 28 Wrzesień 2020, 09:54:53 »
Dokładnie zmieniłam certyfikat już na początku zeszłego tygodnia i wszytko śmigało , dopiero po aktualizacji do metryki 206 pojawił się błąd , więc na mój nos to wina aktualizacji , w dodatku żadnego info o błędzie na stronie ZUS  , do COT nie da się dodzwonić ( czkałam ponad godzinę ) . W sobotę wysłałam e-mail do COT  jeszcze nie otrzymałam odpowiedzi  :-X
10
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z wysyłką
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Sfor dnia 28 Wrzesień 2020, 09:17:01 »
Ten sam problem.

Wymuszenie zmiany certyfikatu na nowy zgodnie z komunikatem technicznym z 21-09-2020 niczego nie zmieniło.

Komunikat "błędne oświadczenie" pojawia się przy starym jak i przy nowym certyfikacie.

Wszystko wskazuje na to, że zmiana metryki na 206 z 25-09-2020 wywołała ten efekt.
Strony: [1] 2 3 ... 10