Forum użytkowników programu Płatnik

Program Płatnik => Zagadnienia techniczne => Wątek zaczęty przez: Witek w 20 Styczeń 2020, 09:36:23

Tytuł: Wymagany restart aplikacji
Wiadomość wysłana przez: Witek w 20 Styczeń 2020, 09:36:23
Witam.
Podczas aktualizacji  mam komunikat : wymagany restart aplikacji" Pracuje na Win10 64 juz przeszło rok i dotychczas nie miałem z nim problemów. 14-01-2020 bez problemów wysyłałem deklaracje. 18-01-2020 chcąc zarejestrować pracownika taka niespodzianka. uruchamiałem program na prawach administratora nic nie pomaga. restart komputera także. Uruchomiłem konto administratora " prawdziwego" i z niego uruchamiałem Płatnika i bez zmian. Nie mam możliwości przesłania dokumentu.
na stronach płatnika jest instrukcja jak postępować w takim przypadku , ale ona nie zadziałała.
Może ktoś zna lekarstwo na ten problem.