Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Zagadnienia techniczne / Odp: Eksport bazy danych płatnika z ZUS PUE do programu Płatnik, czy to możliwe?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 30 Czerwiec 2022, 12:53:43 »
Wystarczy platnika wprowadzić do programu Płatnik i zrobić aktualizację danych - wczytają się automatycznie
2
Zagadnienia techniczne / Odp: kopia bazy danych bak zmiana na ms acccess
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 30 Czerwiec 2022, 12:53:03 »
Nie ma prostego sposobu. Wymaga to trochę wysiłku.
3
Zagadnienia techniczne / Eksport bazy danych płatnika z ZUS PUE do programu Płatnik, czy to możliwe?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MajRad dnia 30 Czerwiec 2022, 12:20:23 »
Witam,
przejęłam prowadzenie ZUS od biura rachunkowego. Niestety wystąpiły problemy z przesłaniem pliku z bazą. Aktualnie wszystkie dokumenty tworze na platformie ZUS PUE.
Moje pytanie jest następujące: Czy istnieje możliwość, eksportu danych ubezpieczonych oraz wszelkich dokumentów rozliczeniowych z ZUS PUE do pliku, który potem mogłabym wrzucić do programu Płatnik?
4
Zagadnienia techniczne / kopia bazy danych bak zmiana na ms acccess
« Ostatnia wiadomość wysłana przez malgocha dnia 30 Czerwiec 2022, 10:58:40 »
czy jest prosty sposób aby otrzymaną bazę danych w formacie bak zaimportować do płatnika który pracuje na ms access?
5
Zagadnienia techniczne / Odp: Problem z pobieraniem aktualizacji przy uruchomieniu...Pomocy!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 29 Czerwiec 2022, 10:14:19 »
To nowa instalacxja na nowym komputerze? Czy zainstalowano FIx'a? Czy płatnik był instalowany w domyślnych ustawieniach? Czy instalowany z prawami administratora?
6
Zagadnienia techniczne / Problem z pobieraniem aktualizacji przy uruchomieniu...Pomocy!
« Ostatnia wiadomość wysłana przez bartusgiz dnia 29 Czerwiec 2022, 06:58:17 »
Witam Szanowne Grono!
*Walczę z tematem od piątku.
Czy ktoś z Was spotkał się może w błędem przy próbie uruchomienia Płatnika pt:
"Błąd podczas NUpdater.DajMetryke: Błąd połączenia z usługą. Wyjątek wewn: Kanał żądania przekroczył limit czasu, próbując wysłać po (tu jest jakaś godzina). Zwiększ wartość elementu Request lub zwiększ właściwości SendTimeout w powiązaniu. Czas przeznaczony na tę operację może być częścią większego limitu czasu."

Kontaktowałem się z supportem Płatnika i otrzymałem od nich instrukcję jak zwiększyć parametr Timeout jednak to nie pomogło.
Wysłałem odp z informacją po wprowadzeniu zmian nic nie pomogło i do tej pory brak odp.
*Komunikacja z serwerami Zus'u sprawdzona.

Pomocy!

Za wszelkie podpowiedzi będę bardzo wdzięczny!
7
Zagadnienia techniczne / Odp: Problem z rejestrem ubezpieczonych - nie dotyczy ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BOTY dnia 23 Czerwiec 2022, 21:08:02 »
Dziękuję za informację i pomoc, jutro zadzwonię w takim razie.
8
Zagadnienia techniczne / Odp: Problem z rejestrem ubezpieczonych - nie dotyczy ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 23 Czerwiec 2022, 20:39:29 »
Wszystko jest prawidłowo oznaczone, a opisany problem dotyczy braku podłączenia płatnika składek do IPP. Dzieje się tak, gdy działalność zakłada ludzik, który już wcześniej prowadził DG (przed rokiem 2017).

Trzeba napisać na cot lub zadzwonić na infolinię, aby ZUS podłączył pacjenta o określonym nip do IPP
9
Zagadnienia techniczne / Problem z rejestrem ubezpieczonych - nie dotyczy ?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BOTY dnia 23 Czerwiec 2022, 19:57:20 »
Dzień dobry,

Mam problem z programem płatnik, zgłoszenie w ceidg zostało wysłane w maju wraz z ZUS ZZA na ZUS PUE mam płatnika zgłoszonego do ubezpieczenia zdrowotnego (wszystkie kody się zgadzają) natomiast w programie podczas założenia bazy danych i pobieraniu aktualizacji i danych programu nie pobiera mi informacji o ubezpieczonym.

1. Komponenty i słowniki programu - aktualny
2. Dane w rejestrze płatnika - nie dotyczy
3. Statusy przetworzenia dokumentów - nie dotyczy

Proszę o pomoc krok po kroku gdzie mam coś źle odznaczone (baza jest pusta nie ma w niej nic oprócz uzupełnionej kartoteki płatnika - wszystkie podpisy i inne rzeczy na innych bazach działają na tej nie) wersja płatnika 10.02.002 baza jest czysta i nie pobiera danych w rejestrze oraz statusów przetworzonych dokumentów.
10
Zagadnienia techniczne / Odp: Problem z podpisem kwalifikowanym
« Ostatnia wiadomość wysłana przez drewniak dnia 21 Czerwiec 2022, 22:08:51 »
Potwierdzam, ustawienie uprawnień użytkownikom pomogło rozwiązać problem "ginącego" podpisu kwalifikowanego.
Dziękuję za pomoc.
Strony: [1] 2 3 ... 10