Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Zagadnienia techniczne / Odp: Brak dostępu do zbackupowanej bazy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Webby dnia Dzisiaj o 15:06:49 »
Dzień dobry..
Raczkuję  sprawach Płatnika i backupu.

Zrobiłem kopię bazy płatnika za pomocą Management Studio (i drugą za pomocą sqlcmd)do pliku archiwum.bak  i archiwum2.bak.

Teraz na innym komputerze zainstalowałem SQL 2019 EXpress po to, by sprawdzić czy bezproblemowo w razie czego odtworzę tę bazę.

Na komputerze oryginalnym i w tym testowym login i hasło administratora sql jest takie samo czyli dla przykładu: login: sa hasło: Kwiat945

Za pomocą Management Studio próbuję odtworzyć jeden i drugi plik z bazą płatnika ale wyskakuje bład:

----
----

TITLE: Microsoft SQL Server Management Studio
------------------------------

Restore of database 'platnik' failed. (Microsoft.SqlServer.Management.RelationalEngineTasks)

------------------------------
ADDITIONAL INFORMATION:

System.Data.SqlClient.SqlError: The operating system returned the error '5(Odmowa dostępu.)' while attempting 'RestoreContainer::ValidateTargetForCreation' on 'C:\Program Files\Microsoft SQL Server\MSSQL14.SQLEXPRESS\MSSQL\DATA\biuro.mdf'. (Microsoft.SqlServer.SmoExtended)

For help, click: https://go.microsoft.com/fwlink?ProdName=Microsoft+SQL+Server&ProdVer=16.100.46521.71+(SMO-master-A)&LinkId=20476

------------------------------
BUTTONS:

OK
------------------------------



Poprzednio zainstalowałem sql 2017 express i próbowałem to samo zrobić, ale wyskoczył komunikat ze baza jest w wersji 15.000 a sql express jest w wersji 14.000
Więc teraz zainstalowałem sql 2019 express ale tym razem wyskoczył błąd z odmowa dostępu.

Pytam się obeznanych w tych zagadnieniach...jak ja odtworzyć....tę bazę

pozdrawiam

2
Zagadnienia techniczne / Brak dostępu doi zbackupowanej bazy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Webby dnia Dzisiaj o 15:04:52 »
....
3
Zagadnienia techniczne / Odp: błąd przy importowaniu dokumentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia Dzisiaj o 14:49:51 »
Nie ma to związku póki co z aktualizacja oprogramowania.

Problem dotyczy błednych danych - patrząc po długości ograniczenia może chodzić o kod tytułu ubezpieczenia (pierwsze 4 cyfry)

Proszę sobie ten plik otwozyc notatnikiem i znaleźć wskazane miejsce - tam będzie odpowiedź co jest nie tak.

4
Zagadnienia techniczne / błąd przy importowaniu dokumentów
« Ostatnia wiadomość wysłana przez deluca1 dnia Dzisiaj o 11:37:06 »
Dzień dobry, przy imporcie dokumentów z programu płacowego do płatnika wyskakuje mi taki oto komunikat:
wystąpił błąd krytyczny podczas wykonywania pracy kreatora
wystąpił błąd podczas prasowania KEDU
Element "narusza ograniczenie length elementu'4'
kod błędu -2147467259
numer linii:1
numer kolumny:27939
Czy może to być spowodowane niedostosowaniem programu płacowego do zmian w ZUS (brak RZA od stycznia)?
5
Płatnik 10, 9 / Błąd wewnętrzny, raczej chodzi o sterownik karty
« Ostatnia wiadomość wysłana przez marcin_biuro dnia 26 Styczeń 2022, 19:49:59 »
Karta HID Omnikey 6121 na usb od KIR. Podczas podpisywania dokumentu wyskakuje info "błąd wewnętrzny i numer błędu". Pamietam że cos takiego juz kiedys miałem (wtedy pod windows 7 a teraz mam na windows 10), pamiętam ze to chodziło o sterownik karty, który wgrał sie jakis windowsowy i zamiana go na konkretny dla Omnikey pomogła. Tyle że teraz nie moge tego zrobić bo system win 10 krzyczy że ten co mam jest najlepszy i na inny (który mu chce podsunąć) nie zamieni.... a moze to o cos innego chodzi? proszę o pomoc
6
Płatnik 10, 9 / Odp: raport roczny
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Instalatorstwo dnia 26 Styczeń 2022, 10:09:25 »
wystąpił błąd internetu i Internet Explorer nie może wydrukować tego dokumentu.
taka jest informacja przy drukowaniu raportu rocznego dla pracowników
7
Zagadnienia techniczne / "Nie można otworzyć więcej tabel" podczas generowania informacji
« Ostatnia wiadomość wysłana przez mc dnia 25 Styczeń 2022, 22:24:43 »
Narzędzia --> Twórz dokumenty --> Informacje dla osoby ubezpieczonej --> wskazuję rok 2021 --> aktualizują się komponenty, listy CRL itp itd --> wybieram tworzenie dokumentów dla wszystkich ubezpieczonych --> nie wybieram wydruku raportów --> i w czasie tworzenia wyskakuje błąd:

Błąd System.Data.OleDb.OleDbException (0x80004005): Nie można otworzyć więcej tabel.
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandTextErrorHandling(OleDbHResult hr)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandTextForSingleResult(tagDBPARAMS dbParams, Object& executeResult)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandText(Object& executeResult)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommand(CommandBehavior behavior, Object& executeResult)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteReaderInternal(CommandBehavior behavior, String method)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteDbDataReader(CommandBehavior behavior)
   w System.Data.Common.DbCommand.ExecuteReader()
   w ASSECO.IMIR.InformacjaMiR.IMIRXML(String PatchIn, Int32 ID_UB_ZUS, Int32 ID_PL_ZUS, String OKROZLOD, String OKROZLDO, String ROK, String NUMER, String ConnectionString)

potem drugi
 Błąd System.Data.OleDb.OleDbException (0x80004005): Obiekt jest nieprawidłowy lub nie ma już wartości.
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandTextErrorHandling(OleDbHResult hr)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandTextForSingleResult(tagDBPARAMS dbParams, Object& executeResult)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommandText(Object& executeResult)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteCommand(CommandBehavior behavior, Object& executeResult)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteReaderInternal(CommandBehavior behavior, String method)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteReader(CommandBehavior behavior)
   w System.Data.OleDb.OleDbCommand.ExecuteDbDataReader(CommandBehavior behavior)
   w System.Data.Common.DbCommand.ExecuteReader()
   w ASSECO.IMIR.InformacjaMiR.IMIRXML(String PatchIn, Int32 ID_UB_ZUS, Int32 ID_PL_ZUS, String OKROZLOD, String OKROZLDO, String ROK, String NUMER, String ConnectionString)

i ostatecznie trzeba ubić program z menedżera zadań. Około 150 ubezpieczonych, Płatnik w najnowszej wersji, baza Access. Czy macie jakiś pomysł?
8
Zagadnienia techniczne / Odp: Problem z bazą danych przy pierwszej instalacji Płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PJ dnia 25 Styczeń 2022, 17:54:29 »
Dziąki za rade, niestety dalej mam to samo, Platnika zainstalowalem ponownie po uprzednim usunięciu wszystkich plików z nim związanych, fixa pobrałem i zainstalowałem, w kreatorze baza danych w jednym katalogu. Nie mogę w dalszym ciągu połączyć się z bazą danych, komunikat - Baza danych posiada niepoprawną strukturę, błąd bazy danych, "Platn_MDG brak jest pola Insertmp.
9
Zagadnienia techniczne / Komunikacja bazy danych z serwerami ZUS
« Ostatnia wiadomość wysłana przez AdamN dnia 25 Styczeń 2022, 17:13:35 »
Witam, mam szybkie pytanie techniczne;

Gdy wysyłamy zestawy do ZUS, to czy zostają one wysłane bezpośrednio na drodze:

a) baza MS SQL -> Płatnik -> ZUS
czy
b) Płatnik -> wysłanie polecenia do bazy MS SQL -> bezpośrednio z bazy do ZUS

Pytam dlatego, że mamy dość nieokreślony problem i jeśli w jakiś sposób jest zablokowane połączenie po naszej stronie, musimy wiedzieć czy na poziomie bazy czy komputera użytkownika.

Dziękuję i pozdrawiam,
Adam
10
Zagadnienia techniczne / Odp: Problem z bazą danych przy pierwszej instalacji Płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 25 Styczeń 2022, 15:04:34 »
1. usunąc płatnika całkowicie
2. Instalacja z prawami administratora w płytkim katalogu (jednym) dla obu lokalizacji o które pyta instalator
3. instalacja fix'a
Strony: [1] 2 3 ... 10