Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Płatnik 10, 9 / Odp: Platnik cicha installacia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 13 Czerwiec 2025, 12:30:37 »
Nie
2
Płatnik 10, 9 / Platnik cicha installacia
« Ostatnia wiadomość wysłana przez PlatnikFan dnia 13 Czerwiec 2025, 12:01:57 »
Witam

Czy jest mozliwosc zainstalowania tego programu w trybie cichym?
Potrzebuje instalowac ten program na wiekszej ilosci maszyn.

Pozdrawiam
3
Czego brakuje w programie Płatnik / Odp: Zakładka/Sekcja Rozliczenie roczne - brak w pue
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Medvedik dnia 05 Czerwiec 2025, 10:29:42 »
Jeśli wniosek RZS-R nie został przeslany to z konta jest usuwany. ZUS ma termin na zwrot środków jeśli nie był wysłany wniosek do końca 2025 roku.
4
Czego brakuje w programie Płatnik / Odp: Zakładka/Sekcja Rozliczenie roczne - brak w pue
« Ostatnia wiadomość wysłana przez autor dnia 23 Maj 2025, 12:30:17 »
Wyskoczył dziś monit i wniosek jest w dokumentach roboczych. Wystarczy wypełnić.

Dopytywałem o tę zakładkę zawczasu, ponieważ nie wiedziałem czy w związku z zamknięciem działalności w systemie wszystko jest w porządku z moją deklaracją DRA 04.2025, skoro zakładka Rozliczenie roczne nie jest widoczna.

Podsumowując: wniosek o zwrot pojawił się w roboczych, lecz zakładka "Rozliczenie roczne" nadal niewidoczna.
5
Płatnik 10, 9 / Odp: Błąd przy wysyłce z płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Fr3sH dnia 23 Maj 2025, 10:30:36 »
Jeśli ktoś nadal ma problem to przesyłam rozwiązanie, które u mnie zadziałało:
1. W lupie w menu start proszę wpisać edytor rejestru i wybrać opcję uruchom jako administrator

2. Rozwinąć odpowiednie foldery zgodnie z : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Calais\Cache

3. Następnie proszę o usunięcie klucza (wpisu) cache (proszę tylko nie usuwać tego folderu po lewej stronie).

4. Proszę zrestartować komputer, podłączyć kartę i sprawdzić czy podpis działa w aplikacji.
6
Czego brakuje w programie Płatnik / Odp: Zakładka/Sekcja Rozliczenie roczne - brak w pue
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eleks dnia 22 Maj 2025, 18:50:48 »
Jeśli wysłana została deklaracja roczna (DRA 04.2025) to ZUS powinien w ciągu najbliższych dni roboczych utworzyć wniosek o zwrot nadpłaty z automatu. Jeśli po przejściu do sekcji PŁATNIK nie wyskakuje monit, to można jeszcze sprawdzić dokumenty robocze (ciągle w sekcji PŁATNIK). Jeśli ZUS miałby gdzieś utworzyć ten dokument, to powinien się on znaleźć właśnie tam. I wtedy przez jego edycję, wybranie z rozwijanej listy na 2 stronie nr konta do zwrotu nadpłaty można go zatwierdzić i wysłać. Przyznam szczerze, że nie korzystałem nigdy do tego z tej sekcji ROZLICZENIA ROCZNE. Deklarację wysyłam przez Płatnika, a potem tylko tak, jak opisałem wyżej. Rok w rok wysyłam około 30 wniosków o zwrot nadpłaty.
Powodzenia! Może są jakieś warunki, które muszą zostać spełnione, albo inne wymagane czynności, ale musiałbyś poczekać na odpowiedź pana Darka albo użytkownika Medvedik.
7
Czego brakuje w programie Płatnik / Odp: Zakładka/Sekcja Rozliczenie roczne - brak w pue
« Ostatnia wiadomość wysłana przez autor dnia 22 Maj 2025, 14:46:41 »
Dziękuję za odpowiedź.

Działalność mam zamkniętą, ale rozliczałem poprzednia lata i 2024 musiałem jeszcze rozliczyć.
Za 2024 mam zwrot i teraz nie wiem gdzie mam szukać wniosku o zwrot na konto. Teoretycznie wniosek powinien się pojawić w korespondencji albo w skrzynce.
Tyle tylko że w zakładce Rozliczenie roczne są wszystkie informacje (w tym i numer rachunku) za ten rok i poprzednie lata.

Czas na wysłanie wniosku jest do 2 czerwca takze jest trochę jeszcze czasu.
8
Czego brakuje w programie Płatnik / Odp: Zakładka/Sekcja Rozliczenie roczne - brak w pue
« Ostatnia wiadomość wysłana przez eleks dnia 22 Maj 2025, 14:33:39 »
U mnie wszystko jest. Dokładnie w tym miejscu, które wskazałeś w pomocy. Oczywiście tylko dla płatników, których rozliczenie roczne dotyczyło.
9
Czego brakuje w programie Płatnik / Zakładka/Sekcja Rozliczenie roczne - brak w pue
« Ostatnia wiadomość wysłana przez autor dnia 22 Maj 2025, 14:17:06 »
Dzień dobry,
Nie widzę u siebie na koncie pue zakładki/sekcji "Rozliczenie roczne". Pomoc ZUS pokazuje konkretne miejsce. Niestety nie mogę wkleić linku, ale wg pomocy powinno być pomiędzy "Należne składki i wpłaty" a "Podział wpłat" w Panelu Płatnik (zakładka Płatnik)

wg pomocy powinna być tutaj:
https://www.zus.pl/portal/pomoc/index.html?kpl0021.html

U mnie nie ma. Coś się zmieniło? Widzą Państwo na swoim koncie tę zakładkę "Rozliczenie roczne"?

Pozdrawiam
10
Zagadnienia techniczne / Nie udało się nawiązać połączenia z bazą danych
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Keri dnia 21 Maj 2025, 13:23:21 »
Dzień dobry,
Wymiana komputera.
Komputer z systemem win11Pro usługi Active Directory, baza płatnika SQL na serwerze.
Płatnika uruchamiam jako administrator i podpinam bazę uwierzytelnianie odbywa się poprzez autoryzację Windows ponieważ użytkownik SQL  SA jest wykreowany nie może podpiąć bazy komunikat „Login failed for user sa”. 
Użytkownik Płatnika po zalogowaniu ma taki komunikat „nie udało się nawiązać połączenia z bazą danych”.
Jeśli uruchomię Płatnika jako administrator i użytkownik loguje się to jest wszystko ok.
Szukam rozwiązania i wyjaśnienia problemu dlaczego muszę uruchamiać Płatnika jako administrator.
Byłbym  wdzięczny za pomoc
Pozdrawiam
Strony: [1] 2 3 ... 10