Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Zagadnienia techniczne / Odp: Połączenie z bazą sql
« Ostatnia wiadomość wysłana przez hubert dnia Wczoraj o 10:36:38 »
Mam podobny problem na 3  kompach ale na win10. Za każdym razem potrzebne jest konfigurowanie połączenia z bazą. Za pierwszym razem pojawia się, że za długi czas łączenia do bazy ale jak przeklikam połączenie do istniejącej bazy to nagle się magicznie łączy.
2
Zagadnienia techniczne / Odp: Płatnik nie pobiera list TSL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Ewa1972 dnia 18 Styczeń 2025, 11:51:37 »
w styczniu 2025 ten adres też zadziałał więc dziękuję za podanie
3
Płatnik 10, 9 / Odp: Błąd przy wysyłce z płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez MarcinUGB dnia 17 Styczeń 2025, 15:19:35 »
Dziś przerobiłem temat od A do Z :) Problem dotyczył dwóch stanowisk, gdzie wymienialiśmy certyfikaty użytkowników.

Przeinstalowywanie aplikacji do kart Graphite i Płatnika nic nie pomagało. Ostatecznie pomogło wyrzucenie wszystkich aplikacji związanych z KIRem, usunięcie folderu KIR z AppData użytkownika, usunięcie wszystkich wpisów w rejestrze zawierających wyrażenie Szafir i na koniec ponowna instalacja...

Warto po deinstalacji/instalacji uruchamiać komputer ponownie.
4
Zagadnienia techniczne / Odp: Firma do naprawy i upgrade'u Bazy SQL
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Medvedik dnia 12 Styczeń 2025, 15:11:40 »
Cześć! Macie może doświadczenie z jakimiś firmami, które wykonują naprawę i upgrade Bazy danych z płatnika? mam bazę w SQL Express 2005 i przestało działać podłączanie do bazy na innych komputerach, a przy wykonaniu upgrade zarówno na 2008 jak i na wyższe poziomy również nie jesteśmy w stanie podpiąć bazy pod program. Jeśli ktoś korzystał z takiej usługi i ma sprawdzoną firmę, która też z nas nie zedrze nie wiadomo jakich pieniędzy, to proszę o polecenie ;) z góry dziękuję, dobrego dnia!
Co Ci się pojawia jaki komunikat i w którym momencie
5
Płatnik 10, 9 / Odp: Gdzie Płatnik trzyma ustawienia programu?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 09 Styczeń 2025, 13:00:54 »
W rejestrze windows
6
Płatnik 10, 9 / Gdzie Płatnik trzyma ustawienia programu?
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Marty McFly dnia 09 Styczeń 2025, 10:53:31 »
Dzień dobry
Gdzie Płatnik trzyma ustawienia nazwy serwera i nazwy bazy ? będziemy migrować bazę i dobrze było by szybko przepiąć kilkanaście Płatników .
Mam jeszcze pytanie dotyczące haseł administratora, jak najlepiej zrobić aby na wszystkich stanowiskach było to samo hasło lub zmieniało się cyklicznie za pomocą jakiegoś narzędzia ?
7
Płatnik 10, 9 / Odp: Błąd przy wysyłce z płatnika
« Ostatnia wiadomość wysłana przez michal.kernelpanic dnia 09 Styczeń 2025, 10:08:41 »
Rozwiązanie przekazane przez KIR:

-odłączenie karty od komputera
-odinstalowanie aplikacji CryptoCard Graphite Suite przez panel STEROWANIA  programy programy i funkcje.
-restart komputera (niezbędny by wyczyścić wszystkie pozostałości po starej instalacji cryptocard)
-instalacja ponowna cryptocard z poniższego linku:
https://www.elektronicznypodpis.pl/storage/file/core files/2024/9/17/888aa7439740d1e1e78ea6508d74316c/CryptoCardSuitev4.2.1.89.exe

Następnie prosimy o wykonanie testu:
-podłączenie karty
-uruchomienie polecenia certUtil-scinfo w CDM (w lupie na komputerze proszę wpisać cmd, pojawi się wiersz poleceń, proszę wpisać polecenie, enter) Komenda ta powinna wymóc DWUKROTNE zapytanie o PIN.

Po tych krokach można spróbować ponownie skorzystać z aplikacji płatnik.

Podane przez Ciebie rozwiązanie pomogło ale musieliśmy przeinstalować Crypto Card zarówno lokalnie u pracownika jak i na pulpicie zdalnym.
Dodatkowo musieliśmy w Menadżerze urządzeń serwera ręcznie dodać nierozpoznane urządzenie jako CryptoCard.
Windows Server 2022 Datacenter
8
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z aktualizacją / konwertowaniem bazy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez tomciopaluch dnia 08 Styczeń 2025, 14:27:17 »
Sam się do tego przymierzam i wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu płatnika.

Administracja\Ustawienia Bazy Danych\Baza\Migracja danych
tam można wskazać inny serwer SQL.

Dokładnie, program płatnik umożliwia przeniesienie bazy danych pomiędzy dwoma serwerami przy pomocy kreatora migracji i to chyba najprostsze rozwiązanie.
Mozna także użyć Sql Mangement Studio, ale tutaj już nie tak łatwo...
https://learn.microsoft.com/en-us/sql/relational-databases/backup-restore/quickstart-backup-restore-database?view=sql-server-ver16&tabs=ssms
9
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z aktualizacją / konwertowaniem bazy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez kornac dnia 08 Styczeń 2025, 10:29:37 »
Sam się do tego przymierzam i wydaje mi się, że można to zrobić z poziomu płatnika.

Administracja\Ustawienia Bazy Danych\Baza\Migracja danych
tam można wskazać inny serwer SQL.
10
Płatnik 10, 9 / Odp: Problem z aktualizacją / konwertowaniem bazy
« Ostatnia wiadomość wysłana przez Mar Platnik dnia 08 Styczeń 2025, 10:16:21 »
Czy ktoś ma w ogóle pomysł jak zaktualizować Płatnika działającego dotychczas na MSDE (SQL 2000 Desktop Edition 8.00.194) do MS SQL Server 2008 R2 Express Edition?

Kolejna aktualizacja (metryka 303) rozwiązała problem Płatnika. Działa. Nic więcej nie trzeba było robić. Ale baza danych pozostała na silniku MSDE. Chciałbym ją przenieść do MS SQL Server 2008 R2 Express Edition. Moje powyższe pytanie (z wczoraj) zostaje nadal aktualne.
Strony: [1] 2 3 ... 10