Ostatnie wiadomości

Strony: [1] 2 3 ... 10
1
Zagadnienia techniczne / Odp: Aparat bazy danych Microsoft Jet zatrzymał proces, ponieważ inny użytkownik prób
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzyno22 dnia 27 Listopad 2021, 21:21:58 »
Jest jeszcze jakas inna możliwość bo juz mi sie pomysły całkowicie wyczerpały.
2
Zagadnienia techniczne / Odp: Aparat bazy danych Microsoft Jet zatrzymał proces, ponieważ inny użytkownik prób
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzyno22 dnia 27 Listopad 2021, 21:20:30 »
Próbowałem zrobic teraz ta migrację ale wyskakuje mi komunikat "utworzenie bazy danych nie powiodło się.W podanej lokalizacji istnieje już plik........
3
Zagadnienia techniczne / Odp: Aparat bazy danych Microsoft Jet zatrzymał proces, ponieważ inny użytkownik prób
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzyno22 dnia 27 Listopad 2021, 21:15:26 »
Z programu MS ACCESS próbowałem ale tez ten błąd wyskakuje.A jak zrobić migrację danych bo nigdy tego nie robilem.Pomożesz
4
Zagadnienia techniczne / Odp: Aparat bazy danych Microsoft Jet zatrzymał proces, ponieważ inny użytkownik prób
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 27 Listopad 2021, 19:45:45 »
1. Naprawa bazy z poziomu Ms Access
Lub
2. Migracja do nowej bazy z poziomu platnika
5
Zagadnienia techniczne / Aparat bazy danych Microsoft Jet zatrzymał proces, ponieważ inny użytkownik prób
« Ostatnia wiadomość wysłana przez krzyno22 dnia 27 Listopad 2021, 19:25:37 »
Aparat bazy danych Microsoft Jet zatrzymał proces, ponieważ inny użytkownik próbuje
jednocześnie zmienia te same dane.Mam taki komunikat próbowałem tą baze otworzyc w access 2000 ale tez nic nie daje dalej ten komunikat.Proszę o pomoc co jeszcze mozna zrobic?
6
Zagadnienia techniczne / Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rainbowman dnia 23 Listopad 2021, 21:55:43 »
Dziękuję za zainteresowanie i dobre rady.
Wykonałem wszystko zgodnie z opisem.
niestety nie pomogło. jest dokładnie tak jak było na początku.
7
Zagadnienia techniczne / Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez BestiaPL dnia 23 Listopad 2021, 07:28:39 »
No to jeszcze jedna próba na drugim komputerze:

Odinstaluj Płatnika
Zainstaluj Visual Studio 2010 Runtime for Office - https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=48217
Restart
Zainstaluj Płatnik
Zainstaluj fix Płatnika
Restart
Spróbuj uruchomić Płatnika.
8
Płatnik 10, 9 / Odp: kody wyrejestrowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez DarekD dnia 16 Listopad 2021, 09:16:54 »
O które kody pytanie? Przyczyny wyrejestrowania? To odpowiednio 800/100

9
Płatnik 10, 9 / kody wyrejestrowania
« Ostatnia wiadomość wysłana przez jaga dnia 15 Listopad 2021, 14:44:39 »
Witam.
Urząd Miejski przejmuje pracowników jednostki budżetowej i likwiduje stanowiska w jednostce.
Jak powinno wyglądać wyrejestrowanie (jakie kody w ZWUA) pracownika który wyraził zgodę na przejście a jak w przypadku pracownika który nie przyjął warunków i definitywnie odchodzi z pracy.

Pozdrawiam
10
Zagadnienia techniczne / Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Ostatnia wiadomość wysłana przez rainbowman dnia 15 Listopad 2021, 11:01:05 »
Tak, uruchamiałem fixa.
Wczoraj zainstalowałem płatnika na innym komputerze. Odpaliłem fixa. Przeniosłem bazę (access) i chciałem wysłać dokumenty. Miałem taki sam komunikat o błędzie.
https://drive.google.com/drive/folders/13ivEXv6XH9UO3ligx4B3m5l9VTgcIs_F?usp=sharing

ale zainstalowałem na jeszcze innym komputerze i błędu nie było. Myślę, że czegoś brakuje na dwóch pierwszych komputerach.
Strony: [1] 2 3 ... 10