Autor Wątek: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.  (Przeczytany 13629 razy)

Offline seki2000

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #15 dnia: 16 Grudzień 2020, 03:08:14 »
Widzę, że w temacie aktualizacji wszystkich płatników się nic nie zmieniło. Szkoda.
Zatem kapryśny skrypt do tego zadania, jest tu: http://turboplace.vgh.pl/downloads.php?cat_id=5, no i konieczny, krótki opis działania: http://turboplace.vgh.pl/readarticle.php?article_id=2

Offline jebuem

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #16 dnia: 18 Grudzień 2020, 21:16:04 »
czy jest jakiś sposób aby do twórców tego 'programu-dzieła' wysłać jakąś sugestię/zapytanie/uwagi?

jak na cot@zus.pl wysłałem pytanie czy planowane są jakieś udogodnienia w programie jeśli chodzi o aktualizację danych płatników to w odpowiedzi otrzymałem info,  że
"wielu klientów zus wyraża swoje zadowolenie z nowych funkcjonalności, jednocześnie informujemy, że płatnicy mają możliwość wyboru innego programu interfejsowego:
1.Bukigo wersja 1.0, Forca Sp. z o.o. (od 1.02.2012r.).
2.IFIRMA.PL wersja 7, Power Media S.A. (od 18.04.2014r.)
3.Łatwepłace wersja 2.0, Łatwe Płace Sp.z o.o. (od 27.05.2014r.)
4.Superksiegowa.pl wersja 1.0.0, Extor SA (od 30.06.2014r.)
5.Cyberpayroll wersja 1.0.0, Extor SA (od 30.06.2014r.)"

Offline kwikkwik

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
    • projekt ogrzewania podłogowego
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #17 dnia: 28 Marzec 2021, 18:49:44 »
brak tego mnie już dobija utrudnia to prace

Offline seki2000

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #18 dnia: 18 Październik 2021, 17:20:42 »
Może to nieco pomoże:

https://www.dropbox.com/s/xk8xshun9flqp7j/ap.exe?dl=0

To prosty (choć kapryśny) skrypt AutoIt do aktualizacji wszystkich* płatników w bazie Płatnika. Należy go uruchamiać w konsoli.
* wszystkich: Pomijani są ci płatnicy, u których trzeba ręcznie wpisać "informacje z historycznych dokumentów ubezpieczeniowych Płatnika przekazanych do ZUS".

Sposób użycia.

Krótko.
cmd:
chcp 1250
ap 123456
powershell:
chcp 1250
.\ap 123456
   
Długo:

1. Trzeba uruchomić Płatnika i wsadzić klucz do podpisywania. W Płatniku muszą być zamknięte wszystkie okna, dokumenty, zestawy, wyskakujące powiadomienia, itp.
2. Teraz trzeba uruchomić konsolę (cmd lub powershell) i przejść do katalogu ze skryptem. Następnie:
   cmd: ap 123456   lub
   powershell: .\ap 123456Gdzie 123456 to PIN do klucza.

Aha, przed odpaleniem skryptu warto wcześniej w tejże konsoli wykonać:
   chcp 1250
Dzięki temu w wynikach w konsoli będą polskie fonty zamiast "krzaczków".

Jak wszystko pójdzie ok, to skrypt zakończy działanie i w kosoli wyświetli wynik, np. taki:
   Exit code: 0 Time: 3658.1 sec
Jeśli jednak "Exit code" będzie inny niż 0, to znaczy że coś poszło nie tak i skrypt zakończył działanie, ale nie zaktualizował wszystkich płatników. Zdarza się.
Wtedy trzeba pozamykać wszystkie (otwarte przez skrypt) okna w Płatniku, a w konsoli wpisać:
   cmd: ap 123456 1   lub
   powershell: .\ap 123456 1Ta dodatkowa "1" na końcu spowoduje że skrypt będzie kontynuował robotę od bieżącego płatnika.
I tak do skutku ;)

Jeśli komuś znudzi się działanie skryptu, to może go przerwać za pomocą Ctrl+Q

Na koniec.
Okno płatnika musi być przez większość czasu aktywne, więc najlepiej zostawić komputer w spokoju i pozwolić działać skryptowi. Inne programy mogą być otwarte, jednak skrypt korzysta z klawiatury, więc będzie przeszkadzał w innych otwartych oknach. Lepiej więc wyłączyć inne programy (lub chociaż zminimalizować).
Jest tak, ponieważ nie działa tu żadna magia. Skrypt po prostu klika myszką po Płatniku i wpisuje mu polecenia z klawiatury jak trzeba.

Offline dw86

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #19 dnia: 28 Październik 2021, 09:15:52 »
Mam problem z poprawnym wpisaniem pinu.
W konsoli wpisuje ścieżke:
C:\Users\olgaw>\Users\olgaw\Pulpit\ap.exe ap 123456
Skrypt uruchamia się lecz przy aktualizowaniu danego płatnika wywala błąd, że hasło jest nieprawidłowe.

Próbowałem kombinacji ze spacją i bez spacji po "ap"

Offline seki2000

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #20 dnia: 28 Październik 2021, 16:24:59 »
Jedno "ap" wystarczy, czyli tutaj bez tego drugiego "ap":
C:\Users\olgaw>\Users\olgaw\Pulpit\ap.exe ap 123456

Offline dw86

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak możliwości aktualizacji kartotek wszystkich płatników.
« Odpowiedź #21 dnia: 29 Październik 2021, 10:58:40 »
Dzięki wielkie. Działa jak złoto