Autor Wątek: Aktualizacja - Wystąpił problem z uaktualnieniem bazy adresowej.  (Przeczytany 8181 razy)

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1604
  • Reputacja: +363/-2
    • InnerSoft
Rozwiązanie:
1. Usuwamy program Płatnik.
2. Usuwamy plik slU_Adres.sqlite (dla domyślnej instalacji Płatnika 9 plik znajduje się w C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA\Płatnik\DANE)
3. Instalujemy Płatnika 9.01.001 'A'
4. Aktualizujemy komponenty programu i dane płatnika
5. Instalujemy Płatnika 9.01.001 'F'
6. Aktualizujemy komponenty programu i dane płatnika

Jeżeli wykonano czynności opisane powyżej aktualizacje będą pobierały się bez problemu.
« Ostatnia zmiana: 14 Styczeń 2015, 21:51:06 wysłana przez Admin »