Autor Wątek: Błąd przy wysyłce z płatnika  (Przeczytany 16928 razy)

Offline memphys87

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Błąd przy wysyłce z płatnika
« Odpowiedź #15 dnia: 28 Styczeń 2025, 14:54:48 »
Udało się Nam rozwiązać problem - aplikacja do karty CryptoCard musi być zainstalowana jako wersja 32/64 bit. (ja instalowałem samą wersje 64bit), ponieważ Płatnik jest 32 bit.

Offline rafal.fantex

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Błąd przy wysyłce z płatnika
« Odpowiedź #16 dnia: 05 Marzec 2025, 11:56:00 »
Baza MS ACCESS. Nowa karta z certyfikatem z KIR, odinstalowywanie, czyszczenie rejestru - nic nie pomaga. Zgłoszone do KIR. Czy istnieje inny sposób na wysyłkę danych? Słyszałem że można przez www ?

Offline Fr3sH

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Błąd przy wysyłce z płatnika
« Odpowiedź #17 dnia: 23 Maj 2025, 10:30:36 »
Jeśli ktoś nadal ma problem to przesyłam rozwiązanie, które u mnie zadziałało:
1. W lupie w menu start proszę wpisać edytor rejestru i wybrać opcję uruchom jako administrator

2. Rozwinąć odpowiednie foldery zgodnie z : HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Cryptography\Calais\Cache

3. Następnie proszę o usunięcie klucza (wpisu) cache (proszę tylko nie usuwać tego folderu po lewej stronie).

4. Proszę zrestartować komputer, podłączyć kartę i sprawdzić czy podpis działa w aplikacji.