Dzień dobry,
Proszę o pomoc przy rozwiązaniu problemu z podpisem kwalifikowanym w Płatniku. Mam otóż taką sytuację, że baza jest zainstalowana na silniku sql.
Korzysta z niej dwóch użytkowników jednocześnie, chociaż każdy jest w innej firmie (podmiotów jest kilkadziesiąt, bo to baza biura rachunkowego).
Użytkownicy korzystają z podpisu kwalifikowanego wydanego przez Sigillum, obsługiwanego przez aplikację IDProtect. Podpisy są widoczne w systemie, można nimi podpisywać dokumenty.
Problem polega na tym, że w momencie gdy jeden z użytkowników loguje się do Płatnika, to u drugiego znika podpis kwalifikowany wskazany w ustawieniach przekazu elektronicznego. I gdy z kolegi ten drugi użytkownik ustawi u siebie podpis kwalifikowany w przekazie elektronicznym, to u pierwszego użytkownika ten podpis z ustawień przekazu elektronicznego znika.
Czy ma ktoś może pomysł, co może być przyczyną takiego problemu? Byłabym wdzięczna za informacje.
Ewelina