Autor Wątek: Brak danych pod odtworzeniu bazy  (Przeczytany 124 razy)

Offline CDBS

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Brak danych pod odtworzeniu bazy
« dnia: 19 Maj 2022, 00:02:33 »
Witam wszystkich,

Na naszej bazie płatnikowej mieliśmy 2 tys klientów.

W momencie gdy kilka osób w jednej chwili użyło Certyfikatu kwalifikowanego, blokowali się nawzajem. W efekcie nikt nie podpisał dokumentu.

Postanowiliśmy podzielić ogromną bazę na 5 mniejszych.

Archiwizujemy firmy z ogromnej bazy i odtwarzamy na mniejszych. Ale, pojawił się kłopot.

Mianowicie w wysłanych i niewysłanych dokumentach czyszczone są dane. (po odtworzeniu w mniejszej bazie)

Czy ktoś miał podobny problem ?

Offline poklik

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Brak danych pod odtworzeniu bazy
« Odpowiedź #1 dnia: 30 Maj 2022, 06:39:18 »
Spróbujcie odtwarzać firmy w małej bazie poprzez "Odtwórz z archiwum" i potem nie z domyślnego tylko z zewnętrznej bazy i tu wskazujcie tą dużą w 2000 płatników, jeśli tak nie robiliście.