Autor Wątek: Problem z bazą danych przy pierwszej instalacji Płatnika  (Przeczytany 318 razy)

Offline PJ

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Problem z bazą danych przy pierwszej instalacji Płatnika
« dnia: 25 Styczeń 2022, 10:41:56 »
Witam,
Próbuje zainstalować Płatnika i już przy instalacji aplikacji mam okno "Błąd rejestracji automatycznej" i lista od 1 do 7 ze ściezkami i odniesieniami do modułów, dodatkowo przy pierwszym uruchomieniu mam kolejny komunikat Błąd Bazy Danych"PLATN_MDG" brak jest pola "INSERTMP".
Kilkakrotni już odinstalowałem i instalowałem program ponownie, z wyłączonym programem antywirusowym ale to nic nie zmienia, aktualizacja też była dodam jeszcze że mam WINDOWS 11. Miał może ktoś taki problem i go rozwiązał ?

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1765
  • Reputacja: +376/-3
    • InnerSoft
Odp: Problem z bazą danych przy pierwszej instalacji Płatnika
« Odpowiedź #1 dnia: 25 Styczeń 2022, 15:04:34 »
1. usunąc płatnika całkowicie
2. Instalacja z prawami administratora w płytkim katalogu (jednym) dla obu lokalizacji o które pyta instalator
3. instalacja fix'a

Offline PJ

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Problem z bazą danych przy pierwszej instalacji Płatnika
« Odpowiedź #2 dnia: 25 Styczeń 2022, 17:54:29 »
Dziąki za rade, niestety dalej mam to samo, Platnika zainstalowalem ponownie po uprzednim usunięciu wszystkich plików z nim związanych, fixa pobrałem i zainstalowałem, w kreatorze baza danych w jednym katalogu. Nie mogę w dalszym ciągu połączyć się z bazą danych, komunikat - Baza danych posiada niepoprawną strukturę, błąd bazy danych, "Platn_MDG brak jest pola Insertmp.