Autor Wątek: Nie można odnaleźć określonego modułu  (Przeczytany 1061 razy)

Offline rainbowman

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
Nie można odnaleźć określonego modułu
« dnia: 11 Listopad 2021, 23:00:13 »
Dobry wieczór,

Podczas aktualizacji programu i danych płatnika w polu "Zainstalowana wersja metryki" mam Nie można odnaleźć określonego modułu". I przyciski "przebieg aktualizacji" i "Pobierz aktualizacje "są nieaktywne.
Podczas wysyłki pojawia się "błąd pobierania"

Korzystam z accesowej bazy danych. Przeinstalowałem Płatnika kilka razy. Po każdej reinstalacji usuwałem folder C:\Program Files (x86)\Asseco Poland SA, oraz C:\ProgramData\Asseco Poland SA. Sprawdzałem też czy usuwał się wpis w rejestrze HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Asseco Poland SA i gałąź była usuwana podczas deinstalacji płatnika.
Używałem instalatora płatnika pobranego ze strony ZUS. Suma kontrolna MD5: bce74b4dad9e4194c960aeea2235bdcc. Po instalacji uruchamiałem P2StartFix.exe
System operacyjny do Windows 10 21H1.

Log z pobierania komponentów: (XXXXX XXXXXXX tu zamaskowałem dane użytkownika programu

------------------------------------------------------------------------------------
Raport z pobrania pakietˇw z ZUS                                 11-11-2021 21:59:19
------------------------------------------------------------------------------------
Status operacji: Nie mo┐na odnalečŠ okreťlonego modu│u
U┐ytkownik programu: XXXXX XXXXXXX
------------------------------------------------------------------------------------
Zakres pobranych danych
-----------------------
Komponenty programu i s│owniki:
------------------------------------------------------------------------------------

Brakuje mi już pomysłów. Ma ktoś jakiś pomysł co mogę jeszcze zrobić ?
Pozdrawiam
Jacek


Offline BestiaPL

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Odpowiedź #1 dnia: 15 Listopad 2021, 08:30:44 »
A oprócz instalacji pełnej, instalowałeś też fix'a?
W międzyczasie ZUS'owi wygasł certyfikat, i wydali poprawkę, która instaluje w bazie nowy certyfikat.
Do pobrania ze strony z instalką Płatnika: https://www.zus.pl/firmy/program-platnik/pobierz/pobierz-program-platnik-10.02.002

Po instalacji najlepiej restart komputera (niby nie trzeba, ale różnie to bywa) i spróbuj jeszcze raz zaktualizować.

Offline rainbowman

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Odpowiedź #2 dnia: 15 Listopad 2021, 11:01:05 »
Tak, uruchamiałem fixa.
Wczoraj zainstalowałem płatnika na innym komputerze. Odpaliłem fixa. Przeniosłem bazę (access) i chciałem wysłać dokumenty. Miałem taki sam komunikat o błędzie.
https://drive.google.com/drive/folders/13ivEXv6XH9UO3ligx4B3m5l9VTgcIs_F?usp=sharing

ale zainstalowałem na jeszcze innym komputerze i błędu nie było. Myślę, że czegoś brakuje na dwóch pierwszych komputerach.

Offline BestiaPL

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Odpowiedź #3 dnia: 23 Listopad 2021, 07:28:39 »
No to jeszcze jedna próba na drugim komputerze:

Odinstaluj Płatnika
Zainstaluj Visual Studio 2010 Runtime for Office - https://www.microsoft.com/pl-pl/download/details.aspx?id=48217
Restart
Zainstaluj Płatnik
Zainstaluj fix Płatnika
Restart
Spróbuj uruchomić Płatnika.

Offline rainbowman

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie można odnaleźć określonego modułu
« Odpowiedź #4 dnia: 23 Listopad 2021, 21:55:43 »
Dziękuję za zainteresowanie i dobre rady.
Wykonałem wszystko zgodnie z opisem.
niestety nie pomogło. jest dokładnie tak jak było na początku.