Autor Wątek: Płatnik "zawiesza się" przy próbie zapisu DRA lub RCA, RSA - problem techniczny  (Przeczytany 462 razy)

Offline Tamrod

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Dzień dobry:)

mam problem techniczny, baza SQL. Przy zapisie RCA, RSA lub RZA lub DRA (przycisk zapisz i zamknij) system zawiesza się - przycisk pozostaje oznaczony jako wciśnięty i brak jest możliwości jakiegokolwiek działania. Przy próbie wykonania jakiejkolwiek akcji, w tym naciśnięcia myszką w jakiekolwiek miejsce słychać dźwięk błędu, który towarzyszy przy próbie wykonania niedozwolonego działania. Jedyny sposób to zamknięcie systemu przez “Menedżera Zadań” i ponowne zalogowanie. Temat zgłoszony do COT, Państwo przesyłają wciąż prośby o stan systemu. Temat został sprawdzony przez informatyków (czy np. nie blokuje program antywirusowy). Płatnik był u mnie przeinstalowywany dwukrotnie, bez skutku. Na komputerach pozostałych osób ten sam błąd.
Zgłoszenia można zapisywać. Deklaracje z numerem 1 są importowane z systemu, zatem mogę je tylko zweryfikować i wysłać. Deklaracje korygujące wymagają wpisania w DRA termin złożenia deklaracji i raportów i tego system już nie jest w stanie przyjąć w DRA.
Deklaracje można zamknąć krzyżykiem. Pojedyncze dokumenty np. w RCA można skorygować i zamknąć.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek informacje.

Offline Kormoran

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: +0/-0
Proszę utworzyć nową bazę na serwerze SQL.
Założyć nowego płatnika. Tam wykonać te same czynności.
Zobaczyć czy będzie ten błąd występował.

Jeżeli to nie pomoże to na innym komputerze zainstalować nowa bazę danych SQL.
i powtórzyć czynności.
A później przeprowadzić migrację bazy danych.


Z poważaniem

P.S.
Nie jestem informatykiem.
Biorę to na logikę.