Autor Wątek: Nowy platnik - kartoteka nie potwierdza się w zus  (Przeczytany 181 razy)

Offline xbmc

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Reputacja: +0/-0
Nowy platnik - kartoteka nie potwierdza się w zus
« dnia: 09 Styczeń 2021, 12:53:40 »
Witam.
Dodaje nowego płatnika w programie. Wypełniłem kartotekę i zapisałem. Potem robie aktualizacje komponentów i jest na zielono "nie dotyczy" i nawet nie pyta czy pobrac dane.
Kartoteka jest ustawiona na pełny zakres a w programie wysyłka automatyczna.
Sprawdziłem na pue i dane sie zgadzają.  Tylko tego płatnika mi nie chce pobrac, u innych pobiera.

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1639
  • Reputacja: +366/-2
    • InnerSoft
Odp: Nowy platnik - kartoteka nie potwierdza się w zus
« Odpowiedź #1 dnia: 09 Styczeń 2021, 16:09:25 »
Płatnik nie jest przypiety do ipp. Trzeba zadzwonić do ZUS lub napisać na cot@zus.pl lub zadzwonić na cot aby przypieli