Autor Wątek: Status "potwierdzony"  (Przeczytany 166 razy)

Offline Dora

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Status "potwierdzony"
« dnia: 04 Styczeń 2021, 00:01:24 »
Proszę o pomoc.
Zestaw podczas wysyłania miał wybrana opcję "wydruk".
Po takim "wysłaniu" ma status "przetworzony" i nie da się z nim nic zrobić. Korekty też nie można zrobić poniaważ nie ma zestawu.
Opcja "anuluj wysyłanie" jest nieaktywna.

Offline Dora

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Status "potwierdzony"
« Odpowiedź #1 dnia: 04 Styczeń 2021, 15:24:47 »
Odpowiadam sobie ;)
"zarchiwizować odrzucony zestaw, podświetlić go - Administracja - Archiwizuj zestaw dokumentów - Tak. Po archiwizacji ponownie przesłać dokumenty z  identyfikatorem deklaracji 01.
 Jeżeli nie ma skonfigurowanego archiwum należy wybrać Administracja - Ustawienia archiwum - Zmień bazę archiwum - Utwórz nowe archiwum - Dalej - wprowadzić i powtórzyć hasło - Utwórz"