Autor Wątek: nowy-stary pracownik  (Przeczytany 114 razy)

Offline jaga

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: +0/-0
nowy-stary pracownik
« dnia: 05 Październik 2020, 14:11:19 »
mamy taki problem.
Pracownica zwolniona w roku 2018. później zmieniła nazwisko.
Teraz jest zatrudniona ponownie ale nie można zrobić dla niej ZUA bo program "widzi" ją pod starym nazwiskiem. Nie pomogło aktualizowanie programu. gdzie tkwi błąd?

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1623
  • Reputacja: +365/-2
    • InnerSoft
Odp: nowy-stary pracownik
« Odpowiedź #1 dnia: 05 Październik 2020, 22:07:59 »
Otworzyć jej kartotekę -> Narzędzia -> Oznacz do potwierdzenia

Wykonac aktualizację danych -> nazwisko powinno się zmienić na podstawie danych CRU

Offline jaga

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: +0/-0
Odp: nowy-stary pracownik
« Odpowiedź #2 dnia: 06 Październik 2020, 13:51:59 »
Dzięki Darku
Okienko - oznacz do potwierdzenia - jest nieaktywne. status ubezpieczonego - zgłoszony, kartoteka - potwierdzona w ZUS

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1623
  • Reputacja: +365/-2
    • InnerSoft
Odp: nowy-stary pracownik
« Odpowiedź #3 dnia: 06 Październik 2020, 14:24:35 »
To pozostaje wysłanie zgłoszenia na 'starych' danych (aż dziwne, że po 2 latach nie zostało zmienione to w CRU. Może pracownik nie jest świadomy, że nie zmienił nazwiska :))

Offline jaga

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: +0/-0
Odp: nowy-stary pracownik
« Odpowiedź #4 dnia: 06 Październik 2020, 15:09:47 »
dzięki Darku. tak zrobię. później pewnie zechcą korekt i wyjaśniania. Miłego dnia ;D