Autor Wątek: błąd po aktualizacji Płatnika w związku z wdrożeniem oprogramowania 26 czerwca  (Przeczytany 497 razy)

Offline nemesis0608

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
Witam,

Proszę o pomoc podczas logowania wyskakuje mi komunikat błędu bazy danych (w załączniku zdjęcie) Po kliknięciu OK wychodzi komunikat "Niepoprawna struktura" i Kreator połączenia z bazą danych, który i tak kończy się błędem. Co robić?

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1604
  • Reputacja: +363/-2
    • InnerSoft
Czy podczas aktualizacji bazy był bład?
Robiono to na koncie administratora (systmowego i płatnikowego?

Offline nemesis0608

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
na koncie administratora

Offline nemesis0608

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
nie było błędu, jak zwykle pobierało dane tylko dłużej niż zwykle, a teraz przy próbie zalogowania ciągle wyskakuje mi ten komunikat

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1604
  • Reputacja: +363/-2
    • InnerSoft
A użytkownik w Płatniku tęż był Administrator?

Teraz już nie pozostaje nic innego jak odinstalowanie płatnika i ponowna instalacja (najszybszy sposób)

Offline nemesis0608

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: +0/-0
Dziękuje za pomoc, w takim razie skopiuje bazę danych i odinstaluje program.

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1604
  • Reputacja: +363/-2
    • InnerSoft

Offline Medvedik

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 71
  • Reputacja: +1/-0
A spróbuj uruchomić program z pliku p2start.exe. Powinna uruchomić się aktualizacja. Jak nie pomoże  to niestety kontakt z ZUS i odczekać swoje w kolejce.