Autor Wątek: Nie wyświetlające się okno zestawu  (Przeczytany 3993 razy)

Offline harom

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Nie wyświetlające się okno zestawu
« dnia: 09 Styczeń 2020, 00:45:14 »
Cześć,

Potrzebuję Waszej pomocy. Własnie pojawił mi sie problem z widocznością okna zestawu zestawu w Płatniku. Po utworzeniu nowego zestwu nie mogę wyswietlić okna, które go zawiera. Nie mam tego problemu z innymi sekcjami, otwiera mi okna edycji dokumentów i inne. Po podwójnym kliknieciu na nowo utworzony zestaw jego okno jest niewidoczne. Po kliknięciu na komendę "Okno" w menu poleceń widać ten zestaw, że gdzieś jest otwarty, ale nie mam go na ekranie.

Mam starego HP z Windows 7, komputera uzywam tylko dwa razy w miesiącu do Płatnika i księgowości. W grudniu nie miałem tego problemu, więc to może być coś z aktualizacją płatnika lub windowsa.


Z góry dzięki za sugestie.
Rh

Offline login201

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Wrzesień 2020, 10:40:15 »
Witam,

Mam dokładnie ten sam problem.
Czy ktoś wie w czym problem i jak to naprawić?

Pozdrawiam

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1716
  • Reputacja: +373/-3
    • InnerSoft
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Wrzesień 2020, 11:21:01 »
Trzeba usunąc z rejestru klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfZestaw
lub zmienić jego wartości parametrów Height, Left, Top, Width


Offline login201

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Wrzesień 2020, 13:34:21 »
Usunięcie klucza pomogło.
Super dziękuje

Offline AgataPie

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Grudzień 2020, 12:32:38 »
A mogłabym prosić o dokładną instrukcję w jaki sposób mogę to naprawić? Przepraszam, za problem, ale nie mam pojęcia gdzie mogę znaleźć rejestr, bądź jak zmienić wartość wspomnianych parametrów. Z góry dziękuję !

Offline eleks

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Reputacja: +4/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Grudzień 2020, 16:06:36 »
Zakładam, że korzystasz z Windows 10:
1. Naciśnij menu start
2. Po rozwinięciu panelu wpisz z klawiatury 'regedit' bez cudzysłowia.
3. Jako najlepszy wynik wyskoczy regedit - polecenie uruchom z ikonką niebieskich kafelek. Naciśnij go.
4. Przejdź od klucza HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfZestaw  (działa to na podobnej zasadzie co foldery w komputerze, klikasz dwukrotnie na nazwę, bądź jednokrotnie na strzałkę po lewej stronie od nazwy)
5. Jak znajdziesz klucz 'TfZestaw' kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz usuń i zatwierdź.

Być może przed całą operacją trzeba będzie wyłączyć program Płatnik. Oczywiście jeśli nie jesteś pewna operacji, którą wykonujesz to najlepiej zwrócić się do kogoś, kto troszkę lepiej ogarnia temat. Nie jest to skomplikowane, więc pewnie dasz sobie radę.
Jeśli chcesz poczuć się nieco pewniej, to daj znać - napiszemy instrukcję jak wykonać kopię zapasową rejestru na wszelki wypadek...

Offline infoprofit

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu - rada nie dział
« Odpowiedź #6 dnia: 02 Marzec 2021, 11:16:37 »
czołem,

u mnie problemu nie dało się rozwiązać.
Usunięty jest rejestr TfZestaw i dalej po kliknięciu w komplet rozliczeniowy z ZUS okno się nie otwiera, pojawia się w spisie na pasku "Okno" ale nawet tam po kliknięciu nie otwiera się na ekranie.
Pomóżcie, co zrobić?

M

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1716
  • Reputacja: +373/-3
    • InnerSoft
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #7 dnia: 02 Marzec 2021, 13:43:10 »
Dla kompletu rozliczeniowego trzeba usunąc klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfKomplRozlZUS

Offline infoprofit

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #8 dnia: 11 Marzec 2021, 14:42:46 »
Na chwilę pomogło, ale po kilku klinięciach dalej zestaw jest zablokowany, okno się nie chce pojawić, a jak wszedłem teraz w rejestry, to ponownie pojawił się klucz
Komputer\HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfKomplRozlZUS

a przecież był usuwany. Może ktoś ma pomysł co w parametrach tego klucza ustawić?

najciekawsze że:
-baza płatnika jest na SQL, więc kilka komputerów końcówek jest podpiętych
- w innych kompach wszystko gra i buczy
- dzisiaj usuwałem płatnika z kompa, i całego od nowa instalowałem i jak widać nie pomogło. Tak  jakby coś nadpisywało te klucze.

pomocy;)

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1716
  • Reputacja: +373/-3
    • InnerSoft
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #9 dnia: 11 Marzec 2021, 16:55:33 »
Klucz się pojawił bo musiał się pojawić - jego obecność jest obowiązkowa. Usunięcie klucza to zabieg pozwalający na przywrócenie wartości domyślnych.
Prawidłowe jesgo zapisy to 5 wartośći w tym kluczu:

Height (wysokość)
Left
Top (Left i Top to położenie lewego górnego rogu okna)
Width (szerokość okna)
Maximize (stan okna - 0 okno nie jest rozłożone na całym ekranie)

Wystarczy zmienić te parametry i okno pojawi się