Autor Wątek: Nie wyświetlające się okno zestawu  (Przeczytany 1562 razy)

Offline harom

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Nie wyświetlające się okno zestawu
« dnia: 09 Styczeń 2020, 00:45:14 »
Cześć,

Potrzebuję Waszej pomocy. Własnie pojawił mi sie problem z widocznością okna zestawu zestawu w Płatniku. Po utworzeniu nowego zestwu nie mogę wyswietlić okna, które go zawiera. Nie mam tego problemu z innymi sekcjami, otwiera mi okna edycji dokumentów i inne. Po podwójnym kliknieciu na nowo utworzony zestaw jego okno jest niewidoczne. Po kliknięciu na komendę "Okno" w menu poleceń widać ten zestaw, że gdzieś jest otwarty, ale nie mam go na ekranie.

Mam starego HP z Windows 7, komputera uzywam tylko dwa razy w miesiącu do Płatnika i księgowości. W grudniu nie miałem tego problemu, więc to może być coś z aktualizacją płatnika lub windowsa.


Z góry dzięki za sugestie.
Rh

Offline login201

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Wrzesień 2020, 10:40:15 »
Witam,

Mam dokładnie ten sam problem.
Czy ktoś wie w czym problem i jak to naprawić?

Pozdrawiam

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1639
  • Reputacja: +366/-2
    • InnerSoft
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Wrzesień 2020, 11:21:01 »
Trzeba usunąc z rejestru klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfZestaw
lub zmienić jego wartości parametrów Height, Left, Top, Width


Offline login201

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Wrzesień 2020, 13:34:21 »
Usunięcie klucza pomogło.
Super dziękuje

Offline AgataPie

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #4 dnia: 14 Grudzień 2020, 12:32:38 »
A mogłabym prosić o dokładną instrukcję w jaki sposób mogę to naprawić? Przepraszam, za problem, ale nie mam pojęcia gdzie mogę znaleźć rejestr, bądź jak zmienić wartość wspomnianych parametrów. Z góry dziękuję !

Offline eleks

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 61
  • Reputacja: +4/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #5 dnia: 14 Grudzień 2020, 16:06:36 »
Zakładam, że korzystasz z Windows 10:
1. Naciśnij menu start
2. Po rozwinięciu panelu wpisz z klawiatury 'regedit' bez cudzysłowia.
3. Jako najlepszy wynik wyskoczy regedit - polecenie uruchom z ikonką niebieskich kafelek. Naciśnij go.
4. Przejdź od klucza HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfZestaw  (działa to na podobnej zasadzie co foldery w komputerze, klikasz dwukrotnie na nazwę, bądź jednokrotnie na strzałkę po lewej stronie od nazwy)
5. Jak znajdziesz klucz 'TfZestaw' kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz usuń i zatwierdź.

Być może przed całą operacją trzeba będzie wyłączyć program Płatnik. Oczywiście jeśli nie jesteś pewna operacji, którą wykonujesz to najlepiej zwrócić się do kogoś, kto troszkę lepiej ogarnia temat. Nie jest to skomplikowane, więc pewnie dasz sobie radę.
Jeśli chcesz poczuć się nieco pewniej, to daj znać - napiszemy instrukcję jak wykonać kopię zapasową rejestru na wszelki wypadek...