Autor Wątek: Nie wyświetlające się okno zestawu  (Przeczytany 920 razy)

Offline harom

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Nie wyświetlające się okno zestawu
« dnia: 09 Styczeń 2020, 00:45:14 »
Cześć,

Potrzebuję Waszej pomocy. Własnie pojawił mi sie problem z widocznością okna zestawu zestawu w Płatniku. Po utworzeniu nowego zestwu nie mogę wyswietlić okna, które go zawiera. Nie mam tego problemu z innymi sekcjami, otwiera mi okna edycji dokumentów i inne. Po podwójnym kliknieciu na nowo utworzony zestaw jego okno jest niewidoczne. Po kliknięciu na komendę "Okno" w menu poleceń widać ten zestaw, że gdzieś jest otwarty, ale nie mam go na ekranie.

Mam starego HP z Windows 7, komputera uzywam tylko dwa razy w miesiącu do Płatnika i księgowości. W grudniu nie miałem tego problemu, więc to może być coś z aktualizacją płatnika lub windowsa.


Z góry dzięki za sugestie.
Rh

Offline login201

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #1 dnia: 24 Wrzesień 2020, 10:40:15 »
Witam,

Mam dokładnie ten sam problem.
Czy ktoś wie w czym problem i jak to naprawić?

Pozdrawiam

Offline DarekD

  • Ekspert
  • *****
  • Wiadomości: 1623
  • Reputacja: +365/-2
    • InnerSoft
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #2 dnia: 24 Wrzesień 2020, 11:21:01 »
Trzeba usunąc z rejestru klucz HKEY_CURRENT_USER\Software\Asseco Poland SA\Płatnik\10.02.002\Forms\TfZestaw
lub zmienić jego wartości parametrów Height, Left, Top, Width


Offline login201

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Reputacja: +0/-0
Odp: Nie wyświetlające się okno zestawu
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Wrzesień 2020, 13:34:21 »
Usunięcie klucza pomogło.
Super dziękuje