Autor Wątek: Nie można załadować pliku lub zestawu ASSECO.AKTUALIZUJ.PP, Version=1.1.1.6,....  (Przeczytany 1392 razy)

Offline annawe

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Reputacja: +0/-0
Wczoraj zrobiła się aktualizacja automatyczna a dzisiaj przy próbie uruchomienia Płatnika "wyskakuje" komunikat:

Offline ŁukaszH

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Reputacja: +0/-0
Musisz uruchomić płatnika jako administrator, aczkolwiek błąd nie powinien wyskakiwać. Uruchamianie jako administrator jest doraźne.

Offline MichalG

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: +0/-0
Na stronie ZUS jest wpis z 2017 jak należy postępować w przypadku tego komunikatu.
https://www.zus.pl/firmy/program-platnik/poradnik/komunikat-przy-pobieraniu-komponentow-blad-kopiowania

Sprawa ciekawa, ponieważ ten komunikat zaczął w moim przypadku występować po ostatniej aktualizacji.

Offline Medvedik

  • Nowy
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Reputacja: +1/-0
Wszystko ok ale możemy tylko nadać uprawnienia bez odinstalowania i instancji