Autor Wątek: Jak dodać członka rodziny do zarejestrowywanej osoby.  (Przeczytany 2814 razy)

Offline raventes

• Nowy
  • *
  • Reputacja: +0/-0
Jak dodać członka rodziny do zarejestrowywanej osoby.
« dnia: 24 Sierpień 2019, 20:05:12 »
Witam.

Jestem jeszcze troszkę zielony w programie Płatnik, więc zwracam się do Państwa z prośbą o pomoc. Otóż muszę zarejestrować jedną osobę do ZUS-u i w tym celu będę wypełniać formularz ZUS ZUA. Jednak muszę też zarejestrować do ZUS dziecko tej osoby, czyli  muszę dodać członka rodziny. I tutaj jest pytanie, gdyż takiego przypadku jeszcze nie przerabiałem. Jak mam dodać członka rodziny tej osoby, by ją zarejestrować i wysłać w 1 zestawie do ZUS-u ? Będę wdzięczny za pomoc, oraz łopatologiczne wyjaśnienia krok po kroku to muszę zrobić.

Pozdrawiam serdecznie.

Offline DarekD

• Ekspert
  • Reputacja: +364/-2
    • InnerSoft
Odp: Jak dodać członka rodziny do zarejestrowywanej osoby.
« Odpowiedź #1 dnia: 26 Sierpień 2019, 12:54:10 »
Nie da się tego wysłać w jednym zestawie. Wysyłamy ZUA i na drugi dzień po dokonaniu aktualizacji danych i przetworzeniu tego ZUA możemy dopiero wysłać ZCNA

Offline raventes

• Nowy
  • *
« Odpowiedź #2 dnia: 31 Sierpień 2019, 09:02:03 »
Udało mi się rozszyfrować zagadkę o którą pytałem zanim otrzymałem odpowiedź ( za którą serdecznie dziękuję ), i wysłałem ZUA i ZCNA właśnie w 1 zestawie :)

Offline Sissi123

• Nowy
  • *
    • pozycjonowanie lokalne
« Odpowiedź #3 dnia: 24 Wrzesień 2019, 16:38:52 »
Najpierw nalzey wypelnic ZUA a w nastepnyy dzien dopiero ZNCNA i wtedy dopiero mozna dodac czlonka rodziny

Offline raventes

• Nowy
  • *
« Odpowiedź #4 dnia: 21 Grudzień 2019, 16:17:45 »
Pozwolę sobie odświeżyć temat.  Otóż sytuacja jest teraz trochę inna. Osoba jest już zarejestrowana, a teraz muszę dodać członka rodziny tej osoby do ubezpieczeń. Pytanie jak to zrobić poprawnie?

Offline DarekD

• Ekspert
    • InnerSoft
« Odpowiedź #5 dnia: 22 Grudzień 2019, 13:09:34 »
Złożyć dokument ZCNA dla tej osoby